Werken bij Aquaswan

Zakelijk bestellen

Mijn Plonskaart en Tegoeden

Ruilen en retourneren

"Niet tevreden? Geen zorgen, bij Aquaswan begrijpen we dat zelfs de beste zwemmers soms van koers moeten veranderen. Dus als je je zwemvleugels wilt inruilen voor een snorkelset of als je je duikbril niet helemaal ziet zitten, hebben we een soepel ruil- en retourbeleid om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.

Ruilen en retourneren

Status van mijn bestelling

"Ben je ongeduldig aan het wachten op je Aquaswan bestelling en kun je niet wachten om als een zeemeermin in het water te zwieren? Daarom hebben we onze 'Status van mijn bestelling'-schatkist gecreëerd.

 

Pakketjes volger

Naar de klantenservice

"Knijp in je zwembandjes en schreeuw 'Help! Ik heb vragen over bestellen en betalen!' Onze klantenservice staat klaar met reddingsboeien vol antwoorden. Neem contact met ons op en we duiken er meteen bovenop om je te helpen navigeren door de wateren van Aquaswan. Je zult versteld staan hoe soepel en verfrissend het proces kan zijn!"

 

even Aquaswan bellen
Alle veelgestelde vragen over Aquaswan

Alle veelgestelde vragen over ruilen en retourneren.

Alle veelgestelde vragen over chloorvrij wateronderhoud

Alle veelgestelde vragen over het verzenden van pakketjes

keuzestress_klantenservice-removebg

Alle veelgestelde vragen over AquaSwan.

Je hebt je verheugd op je fonkelnieuwe waterpret, maar soms kan het leven vol verrassingen zijn. Geen zorgen, wij maken het retourneren net zo verfrissend als een duik in het diepe! Bij ons geldt geen drooglegging van plezier. We willen dat je je helemaal op je gemak voelt bij het ruilen of retourneren van je AquaSwan-product. Dus, als je niet helemaal tevreden bent, staan wij voor je klaar met onze waterdichte retourvoorwaarden.

Wij maken het retourneren net zo verfrissend als een duik in het diepe!

Doe je zwemvliezen aan en vraag vandaag nog je ruil of retour aan. We kunnen niet wachten om je opnieuw onder te dompelen in een wereld van spetterend plezier! Je vindt hier antwoord op al je vragen over retourneren.

Bij AquaSwan willen we dat je helemaal tevreden bent met je aankoop, maar we begrijpen dat de wateren soms onvoorspelbaar kunnen zijn. Daarom hebben we een scala aan retourmogelijkheden voor je klaarliggen, als een speeltuin vol mogelijkheden!

Stel je voor: je hebt een sprankelend nieuw product ontvangen, maar je hebt toch het gevoel dat je beter past bij een ander zwembandfeestje. Geen probleem! Met onze gratis ruilrijkdom kun je jouw product omwisselen voor een andere parel uit ons assortiment. Dus duik in onze collectie en kies iets wat echt bij jou past!

Of misschien heeft je product wat extra liefdevolle verzorging nodig? Geen zorgen! We hebben een team van ervaren watermeesters die klaarstaan om jouw product te repareren en het weer te laten stralen als een zonsondergang over de oceaan. Laat ons weten wat er aan de hand is en we zorgen ervoor dat jouw product snel weer in topconditie is!

Maar soms, heel soms, wil je gewoon afscheid nemen van je aankoop en je geld terugkrijgen. En dat begrijpen we volledig! Met onze gratis retourrijkdom kun je je product terugsturen en zorgen wij ervoor dat het geld net zo snel weer in je portemonnee belandt als een sprong van een duikplank. Geen gedoe, geen waterval aan papierwerk, gewoon een soepel proces om je terug te laten keren naar de landwereld.

Het enige wat je hoeft te doen, is het online retourformulier invullen en je keuze aangeven. Geen ingewikkelde waterstromen om doorheen te navigeren, maar een eenvoudige en gebruiksvriendelijke interface die je begeleidt bij je retouravontuur.

Onthoud wel, na 30 dagen maken we graag gebruik van onze reparatieservices om ervoor te zorgen dat je product nog vele golven van plezier kan trotseren.

Dus spring in het diepe en maak je keuze! AquaSwan staat klaar om je retouravontuur onvergetelijk te maken.

Je kunt je keuze aangeven in het online klaag-maar-raak-formulier.

Bij AquaSwan maken we ruilen en retourneren een fluitje van een cent. Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je maar liefst 3 fantastische opties tot je beschikking:

  • Gratis ruilen voor een ander product: Dus als je dacht dat een flamingo-zwemband beter bij je stijl past dan een zeemeerminstaart, dan zorgen wij ervoor dat je een sprong in het diepe kunt maken met je nieuwe keuze.

  • Laat je product repareren: Soms heeft zelfs het beste product wat extra liefde nodig. Geen zorgen, onze technische waterwizards staan klaar om je product te repareren en het weer te laten glanzen als een zonovergoten meer.

  • Gratis retourneren en je geld terug: Soms is het gewoon niet de juiste match, en dat begrijpen we volledig. Met onze gratis retouroptie kun je het product terugsturen en zorgen wij ervoor dat je geld net zo snel terugkomt als een spetterende bom in het zwembad.

Het enige wat je hoeft te doen is je retour of omruiling online aan te melden. Zo kun je snel en eenvoudig zelf je avontuur regelen. Wil je de status van je omruiling of retour bekijken? Geen probleem! Daar hebben we een handig overzicht voor. Maar wacht, voordat je het diepe induikt, laten we enkele uitzonderingen op retourneren met een knipoog vermelden:

  • Vouchers, Plonskaarten en tegoedbonnen: Zelfs als je ze niet hebt gebruikt, kunnen we ze niet terugnemen. Geen cadeaukaarten voor eenzame zwembandenfeestjes dus

Maar wacht, er is meer! We willen je eraan herinneren dat voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geen geld terug wordt gegeven. Dus als onze postbode je pakketje met een vrolijke glimlach bezorgt of onze monteur je zwembad in no-time installeert, kunnen we helaas geen geld retourneren. We willen hen ook een duikje van waardering geven!

Bij AquaSwan gaan we verder dan de golven om ervoor te zorgen dat je tevreden bent. Dus maak je keuze, vul het online retourformulier in

Bij AquaSwan begrijpen we dat soms de stroom van het leven je een andere richting opduwt. Daarom hebben we flexibele retourvoorwaarden om je te helpen bij het vinden van de perfecte waterweg. Hier zijn de details:

  • Binnen 30 dagen kun je je product voor retour aanmelden via ons online klaag-maar-raak-formulier. Neem gerust een duik in de mogelijkheden.

  • Na aanmelding heb je nog eens 14 dagen om je product gratis naar ons terug te sturen. Geen zorgen, we zullen geen extra water in rekening brengen.

Je hebt twee opties:

    • Gratis ruilen: Misschien wil je je opblaasbare flamingo toch omruilen voor een stoere opblaaskrokodil. We begrijpen het volledig en helpen je graag om de juiste sprong te maken.

    • Geld terug: Als je liever de wateren verlaat, kunnen we je het aankoopbedrag terugstorten. Maar er is één belangrijke regel: zorg ervoor dat het product in de originele staat en onbeschadigd is. 

Voordat je de sprong waagt, raden we je aan om onze uitgebreide retourvoorwaarden te bekijken. Zo ben je goed voorbereid op je reis terug naar ons.

Na 30 dagen zijn we er nog steeds voor je, maar dan in een andere hoedanigheid. Je kunt je product namelijk aanmelden voor reparatie via ons online klaag-maar-raak-formulier. We willen dat je product weer op volle kracht kan zwemmen, dus we zorgen ervoor dat het in goede handen is.

  • Maak een entree via het online retourformulier. Geen zorgen, er is geen dresscode.
  • Maak je product klaar voor de enerverende terugreis:
    • Pak je product stevig in, als een professionele inpakninja. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking, zodat het veilig en onbeschadigd blijft. Wie weet, misschien maak je er nog iemand anders dolgelukkig mee. Maar als je de originele verpakking niet meer hebt, geen paniek. We beoordelen de staat van je teruggestuurde product en bepalen dan hoeveel waarde er nog in zit.
    • Verzend je verpakte schat in een Aqua-doos of een andere solide doos die je stevig afsluit. We willen geen avontuurlijke ontsnappingen onderweg.
    • Als er gevoelige data of persoonlijke accounts opstaan, veeg die dan grondig schoon. We willen geen onverwachte verrassingen ontdekken.

Binnen één uur na het aanmelden van je retour ontvang je een speciale mail met een retournummer en een uniek verzendlabel. Druk het verzendlabel af en plak het met liefde op de buitenste doos. Het is als een lieve omhelzing voor je product, maar dan met lijm.

  • Stuur je pakketje gratis op avontuur naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Vergeet niet om afscheid te nemen met een dikke knuffel.

  • Leun comfortabel achterover, pak wat popcorn en houd je stoel vast. Blijf de status van je retour volgen via Mijn Swan. Het wordt een enerverende reis vol updates en intrigerende wendingen.

Bij AquaSwan maken we van retourneren een avontuur. Dus kom aan boord en laat je product terugvliegen naar zijn veilige thuishaven.

Absoluut! Je kunt je product gewoon in een van onze aangesloten winkels knuffelen en aan ons teruggeven. Geen gedoe met vooraf aanmelden of dingen uitprinten. Als je product een beetje eigenwijs is en niet helemaal werkt zoals verwacht, proberen we eerst zelf een oplossing te vinden. We zijn echte probleemoplossers, dus we geven niet zomaar op! Als we er samen niet uitkomen, sturen we je product voor reparatie naar een speciale plek.

Even een aandachtspuntje: Als je met contant geld hebt betaald, geven we je tot €50 knisperend contant terug. Lekker ouderwets! Maar als het bedrag hoger is dan €50 of je hebt op een andere manier betaald, dan zorgen we ervoor dat het geld veilig terug op je rekening wordt gestort. Geen zorgen, we zullen het niet per post versturen in een gigantische spaarpot.

Voor een goedkoper product: Geen zorgen, we laten je niet met lege handen achter. Het verschil in prijs wordt binnen 5 dagen netjes teruggestort op je rekening. Zo kun je nog wat extra leuks kopen om je dag op te vrolijken.

Voor een duurder product: Oeps, je hebt een oogje laten vallen op iets luxueuzers. Geen probleem, we begrijpen dat verleiding soms onweerstaanbaar is. We sturen je een vriendelijk betaalverzoek voor het resterende bedrag. Zodra we je betaling hebben ontvangen, gaan we aan de slag om het product naar je toe te sturen. Je zult binnenkort genieten van je sprankelende upgrade!